غذای خوشمزه

ساخت وبلاگ

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

آشنايي با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  چيست؟

حفاظ ضد سرقت  آکاردئوني  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب درب آکاردئوني  کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ شاخ گوزني با ما در تماس باشيد.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,ضد,سرقت,آکاردئونی,آشنا,شوید!, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:49

نصاب نرده در شهر تهران  و هرآنچه بايد بدانيد!

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين وابستگي دارد که شما بتوانيد از ابزاري که در اين گويه وجود دارد مستفيض شويد. گرد از دسته هايي که شما ميتوانيد بدست آن از هواي بازپسين و در ضمن روشنايي خورشيد مستفيض شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. به کارگيري اين پنجره ها البته ميتواند براي شما دشوار ساز هم باشد چرا که شما عازم براي ورود سارقين به منزل خويش باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نصاب نرده در شهر تهران  براي شما عازم کارآمد خواهد بود. به خصوص اگر منزل يا واحد تجاري شما در طبقه نخست باشد بايد از نصاب حفاظ آهني ديوار حياط  در شهر تهران  استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را استوار کنيد.

 نصاب نرده در شهر تهران  چيست؟

نصاب نرده در شهر تهران  به راستي شامل نصب تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت اغلب بهره‌گيري کنيد. البته اينکه شما انواع گوناگون اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خويش استوار کنيد. دقت داشته باشيد که گزينش نصاب نرده در شهر تهران  براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خويش را زيباتر کنيد. به راستي کيفيت و همچنين زيبايي از دسته المنت هاي مهم براي انتخاب نصاب درب انباري در شهر تهران  هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است که بدانيد که گونه ها مختلفي از جوش ها براي نصب نصاب نرده در شهر تهران  هستي دارد که از دسته مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و وانگهي دي اکسيد کربن اشاره کرد. اين جوش ها به راستي براي نصب نصاب نرده در شهر تهران  باره بهره‌گيري پيمان مي گيرند. اگر شما کار خويش را به افرادي بسپاريد که در اين گويه کارآزموده نيستند، ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي نازيبا و ناجور ديده شود که به همين علت است که گفته مي شود اين جوش ها براي اتمام نياز به چيرگي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد پيشه نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

انواع نصاب نرده در شهر تهران

نصاب نرده فرفورژه در شهر تهران  هم مثل درب انواع مختلفي دارد، دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط کسان حرفه اي در اين گويه انجام شود. شما ميتوانيد وانگهي شغل خريد نصاب نرده در شهر تهران  را به صورت آنلاين هم انجام دهيد. در اين صورت بايد با گونه ها اين نرده ها آشنا شويد که از آنگونه آنها مي توانيم موارد ذيل را معرفي کنيم.

 نصاب نرده در شهر تهران ؛ نرده آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد. اين گونه درب ها در واقع به شما دستور مي دهند که کار مفتوح و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد و در ضمن در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که مايه مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند و در ضمن زيبايي ساختمان را نيز تحت کارايي قرار مي دهد. نصاب نرده در شهر تهران  به راستي از گونه تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد. شما ميتوانيد با خريد گونه ها اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش پيمان دهيد. دقت داشته باشيد که خريد اين گونه نصاب نرده در شهر تهران  به راستي براي فضا هايي که پنجره هاي وسيع و ابهت در آن ها هستي دارد بسيار حائز اهميت است.

معمولا قطعات اين گونه سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل، امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي اکثريت هم استفاده کنيد و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

نصاب نرده در شهر تهران ؛ نرده باهاماس

دقت داشته باشيد که اين گونه نرده ها هم از نوع نصاب حفاظ آهني درب آپارتمان در شهر تهران  به آمار مي آيند که حين مفتوح و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشيد که اين گونه از حفاظ ها فقط از دسته پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد بسهولت آن ها را باره بهره‌گيري پيمان دهيد. آنچه که بايد بدانيد اين است که اين گونه از حفاظ ها اخيرا به بازار عرضه شده اند ولي همواره از دسته بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند. اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با نصاب نرده در شهر تهران  و نرده آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.

يکي ساير از گونه ها حفاظ هايي که مورد بهره‌گيري پيمان مي گيرد حفاظ جاليزي است. شما البته با به کارگيري اين نوع حفاظ ها روشنايي خانه خويش را مختصر خواهيد کرد چرا که معمولا اين گونه حفاظ ها از ورود هرگونه روشنايي به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد. حفاظ هاي جاليزي هم مشابه حفاظ باهاماس و در ضمن نصاب نرده در شهر تهران  آکاردئوني از امنيت بسياري در اين گويه برخوردار خواهند بود و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به نوع اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهبري کنند. اگر شما ميخواهيد رويت خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به تعقيب حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

 

چرا نصاب نرده در شهر تهران ؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است که در ساخت منزل مورد بهره‌گيري قرار مي گرفته است. شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت منزل خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم کاربرد کنيد ولي رهنمود ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خويش قرار دهيد. البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون بها آهن هم رو به افزايش است و همين هم باعث مي شود که شما در گزينش نصاب حفاظ بالکن  در شهر تهران  دچار ترديد شويد. براي بازدارندگي از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به چهره اقساطي اتمام دهيد و در عين اينکه از يک خريد راحت و لذت بخش مستفيض مي شويد، امنيت خانه خود را نيز برپايي کنيد.

 

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : نصاب,نرده,در,شهر,تهران,و,هرآنچه,باید,بدانید!, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 4:04

حفاظ پنجره متحرک و مشخصات آن

حفاظ پنجره متحرک امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد.

که شما بتوانيد از ابزاري که در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد.

يکي از بخش هايي که شما ميتوانيد توسط آن از هواي تازه و همچنين نور خورشيد بهره مند شويد.

استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد.

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نرده فلزي براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از حفاظ پنجره متحرک استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.


حفاظ پنجره متحرک چيست؟

نرده در واقع شامل تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد.

از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده کنيد.

البته اينکه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد.

به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خود برقرار کنيد. دقت داشته باشيد.

که انتخاب حفاظ آهني براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر کنيد.

در واقع کيفيت و همچنين زيبايي از جمله المنت هاي مهم براي انتخاب حفاظ پنجره متحرک هستند.
در اين بين شايد نصب حفاظ  يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد.

در اين زمينه بهتر است که بدانيد که انواع مختلفي از جوش ها براي نصب حفاظ پنجره متحرک وجود دارد.

که از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اکسيد کربن اشاره کرد.

اين جوش ها در واقع براي نصب حفاظ پنجره متحرک مورد استفاده قرار مي گيرند.

اگر شما کار خود را به افرادي بسپاريد که در اين زمينه متخصص نيستند،

ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي زشت و ناجور ديده شود.

که به همين دليل است که گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت خاصي دارند.

شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد کار نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

 

انواع حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره متحرک هم مانند درب انواع مختلفي دارد،

دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام شود.

شما ميتوانيد همچنين کار خريد حفاظ پنجره متحرک را به صورت آنلاين هم انجام دهيد.

در اين صورت بايد با انواع اين نرده ها آشنا شويد که از جمله آنها مي توانيم موارد زير را معرفي کنيم.

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد.

اين نوع درب ها در واقع به شما اجازه مي دهند که کار باز و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد.

و همچنين در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که باعث مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند.

و همچنين زيبايي ساختمان را نيز تحت تاثير قرار مي دهد.

نرده فلزي در واقع از نوع تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است.

که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد.

شما ميتوانيد با خريد انواع اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش قرار دهيد.

دقت داشته باشيد که خريد اين نوع حفاظ پنجره متحرک در واقع براي مکان هايي که پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.
معمولا قطعات اين نوع سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل،

امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي بيشتري هم استفاده کنيد.

و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

حفاظ پنجره متحرک باهاماس

دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره متحرک به شمار مي آيند.

که حين باز و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

آنچه که بايد بدانيد اين است که اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند .

اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند.

اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.


حفاظ جاليزي

يکي ديگر از انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ جاليزي است.

شما البته با استفاده از اين نوع حفاظ ها نور خانه خود را کم خواهيد کرد

چرا که معمولا اين نوع حفاظ ها از ورود هرگونه نور به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد.

حفاظ هاي جاليزي هم مانند حفاظ باهاماس و همچنين

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني از امنيت بسياري در اين زمينه برخوردار خواهند بود.

و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به گونه اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهنمايي کنند.

اگر شما ميخواهيد ديد خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به دنبال حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

چرا حفاظ پنجره متحرک؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است.

که در ساخت خانه مورد استفاده قرار مي گرفته است.

شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت خانه خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم استفاده کنيد.

اما پيشنهاد ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خود قرار دهيد.

البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون قيمت آهن هم رو به افزايش است.

و همين هم باعث مي شود که شما در انتخاب حفاظ پنجره متحرک دچار ترديد شويد.

براي جلوگيري از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به صورت اقساطي انجام دهيد.

و در عين اينکه از يک خريد آسان و لذت بخش بهره مند مي شويد، امنيت خانه خود را نيز ايجاد کنيد.

استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد .

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد.

اينجاست که استفاده از حفاظ آهني براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد.

بايد از نرده فلزي استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,پنجره,متحرک,و,مشخصات,آن, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 200 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:54

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 368 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 20:23

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

از ابتدا تا امروز

دلبند | توني موريسون | مترجم: شيرين‌دخت دقيقيان | انتشارات روشنگران

رمان دلبند، شاهکار بي‌چون‌و‌‌چراي موريسون است که با ظرافتي خاص، همه‌ي ويژگي‌هاي قلم اين نويسنده را دربردارد: نثر زيبا، اتفاقات شگفت‌انگيز، شخصيت‌هاي به يادماندني و تنش‌هاي نژادي. اين رمان مسحورکننده که تمرکز خود را معطوف به پرتگاه و جهنم زندگي بردگان کرده است، تاريخ را به داستاني به استواري افسانه هاي کهن، و به دل نشيني يک لالايي تبديل مي کند.

نفس عميق | آن تايلر | مترجم: امين حسينيون| نشر ثالث

نفس عميق زندگي ماست. قهرمان‌هاي داستان مگي و آيرا هستند، زوجي ميانسال و کمي خوشبخت، کمي بدبخت، پر از مشکل و دردسر و دعوا. اما در طول داستان دوباره عشق را کشف مي‌کنند و اين کشف عشق در زندگي روزمره و در ميان خاطرات و مشکلات باعث مي‌شود در پايان رمان احساس بهتري داشته باشيم.

اما نفس عميق اصلا درگير بازي‌هاي احساساتي و اميدبخشي‌هاي بيهوده نيست، در پايان نفس عميق عشق بر نفرت غلبه نمي‌کند، شخصيت‌ها دچار تحولات ساده لوحانه نمي‌شوند و آنچه ادامه مي‌يابد زندگي است و اراده‌ي معطوف به بهتر شدن. مگي مادري است که نمي‌پذيرد کاري از دستش ساخته نيست و در هر شرايطي براي بهتر شدن زندگي اطرافيانش تلاش مي‌کند. اشتباه مي‌کند و افکارش گاهي خواننده را به خنده مي‌اندازد ، ولي تسليم نمي‌شود.

يادداشت‌هاي کشتيراني | آني پرولکس | مترجم: مرضيه خسروي | انتشارات نگاه

 

پرولکس در اين اثر قهرمانش را امروزي و ساده‌لوح برگزيده که در فراز و فرود زندگي ساده‌اش همسرش را از دست مي‌دهد، تا آستانه‌ي فروپاشي‌اش مي‌رود، بعد به لطف عمه‌اش به شهر زادگاهش برمي‌گردد و در آنجا زندگي نويي را با رابطه‌اي عاطفي وجدي آغاز مي‌کند.

خريد کتاب از فروشگاه آنلاين کتاب کاواک

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,پولیتزر,بخش,هفتم, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 16:09

 

چرا تبليغات ؟! نوآوري و خلاقيت ها در تبليغات

     در دنياي امروز که تبليغات به بزرگترين رکن فروش و بازاريابي محصولات و خدمات تبديل شده است، همواره اصحاب رسانه و مجريان امور تبليغاتي درصدد پيدا کردن روش هاي نوين براي تبليغات هستند و دست به نوآوري و خلاقيت هاي بعضا قابل توجهي هم مي زنند. از اين نوآوري و خلاقيت ها مي توان به :

  • شيوه ها و متدهاي طراحي گرافيکي
  •  نوع چاپ اوراق تبليغاتي
  •  به کار گيري مهندسي هاي جديد در ساخت سازه هاي نمايشگاهي و ... اشاره کرد.

چرا چاپ مستقيم و چرا فلت بد ؟!

     از ابتدايي ترين روز هاي ورود صنعت چاپ در عرصه تبليغات هميشه کار بر اين منوال پيش رفته بود که اوراق تبليغاتي روي يک سري متريال هاي خاص ( مانند : تراکت ، پوستر ، بروشور ، چاپ بنر ، وينيل و ... ) چاپ شده و در محل هاي مناسب نصب و چسبانده و يا در سطح شهر پخش مي شدند ؛ اين چسباندن و يا پخش کردن اوراق تبليغاتي مزيت ها و معايبي داشتند که مجريان تبليغاتي به اجبار و در فشار شرايط موجود يکي از اين دو روش را انتخاب مي کردند .

چاپ مستقيم يووي ( فلت بد ) روي چه اجسامي ؟

     شايد در ابتدا باور اين موضوع براي مردم و حتي مجريان تبليغاتي سخت بود که تکنولوژي چاپ مستقيم اين امکان را فراهم کرده باشد تا تقريبا روي تمام اجسام سخت نظير شيشه ، سنگ ، کاشي ، چوب ، سراميک ، گالوانيزه ، استيل ، MDF ، پلي کربنات ، پلاستيک ، فوم ، تخته ، پلکسي گلاس ، طلق و ... بتوان چاپ انجام داد ولي به مرور  دستگاه هاي فلت بد خود را به اثبات رساندند و توانستند جايگاه محکمي براي خود پيدا کنند .

 

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : چرا,تبلیغات,؟!,نوآوری,و,خلاقیت,ها,در,تبلیغات, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 10:15